sâmbătă, 25 iunie 2011

Interviu cu Romina_Angel

                                               
AndreealauraFun: Buna!Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu!!
Romina_Angel: Pentru nimic!:)
AndreealauraFun: Din ce an joci Stardoll si ce impresie ti-a creat?                                                                     
Romina_Angel: Din  2010..Si  ce impresie sa-mi creeze..Pai una foarte  buna,avand in vedere ca  iti poti exprima stilul..si  poti avea prieteni virtuali si  nu numai  :)
AndreealauraFun:Iti doresti sa ajungi NCG?
Romina_Angel: Da..Chiar de cateva  zile tot incerc sa acumulez destule voturi ca sa pot fii..Dar intr-un final nu cred ca voi putea ajunge.. 
AndreealauraFun: Ce magazine iti plac din StarPlaza?
Romina_Angel: Pai..Fallen Angel..Fudge..Pretty`n love..Killah..Miss sixty..Otto..Bizou si Baby phat. :)
AndreealauraFun:Ce iti place cel mai mult sa faci pe StarDoll?
Romina_Angel:...Imi place sa-mi fac  prieteni..Sa imi redecorez casa..Sa cumpar lucruri si sa fiu activa.
AndreealauraFun: Ai ceva de adaugat interviului sau blogului?
Romina_Angel: Pai blogul este minunat! :)   
AndreealauraFun:  Ce nota acorzi acestui inteviu?
Romina_Angel: 10 + :)
AndreealauraFun: Ok!Multumesc ca mi-ai acordat acest interviu!    
Romina_Angel:Placerea a fost de partea mea!

                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu