joi, 30 iunie 2011

Interviu cu Liginan (NOU) !!!

Anne-MarieGirl : Iti multumesc in primul rand ca imi acorzi acest interviu.
Liginan: Este in regula si eu sunt onorata.
Anne-MarieGirl : Cum ai aflat de Stardoll si care a fost prima impresie ?
Liginan: De 5 ani sunt pe stardoll inca aveam 15 ani si am dat din greseala peste el , apoi am inceput sa imi fac un cont (liginan) si mi s-a parut chiar foarte dragut la inceput.
Anne-MarieGirl : Ce te-a determinat sa te faci pentru prima oara superstar ?
Liginan: Pasiunea fata de acest joc.
Anne-MarieGirl : Avand in vedere eforturile depuse pentru papusa ta de stardoll, ai reusit sa devii de doua ori NCG . Esti fericita ?
Liginan: Da chiar daca ma asteptam la ceva mai important chiar la locul 5 la CoverGirl
Anne-MarieGirl : Care a fost reactia pe care ai avut-o  cand ai vazut ca esti pentru prima oara NCG ?
Liginan: Eram chiar surprinsa, nici nu ma asteptasem la asa ceva.
Anne-MarieGirl :Ce parere ai despre fetele care fura conturile altor persoane pe stardoll ?
Liginan: Mi se pare chiar o tampenie(scuze de expresie) acum 3 saptamanii si contul meu a fost blocat,din cauza Stardoll’ului si in 2009 mi s-a furat contul si stiu ce prost te simti cand ti se intampla asa ceva.
Anne-MarieGirl : Asa este . Asta a fost tot , iti multumesc inca o data
Liginan: Si eu ca mai ales pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu