marți, 10 ianuarie 2012

Interviu cu Romina_Angel

R:Heii.Multumim ca ai acceptat acest minunat interviu.
Romii:Nu ai pentru ce , placerea e de partea mea ! :3
R:Cum te numesti,de unde vi si de ce esti aici,pe Stardoll?
Romii:Romina , din Timisoara siiiii , sunt aici pe StarDoll pentru ca imi place foarte mult acest joc , si iti poti exprima stilul x]
R:Cum te consideri tu?Te consideri bad or good?
Romii:Putin din amandoua >;3
R:Care iti sunt cei mai apropiati prieteni?Ai incredere in ei?
Romii:Pai , majoritatea persoanelor care imi sunt la bff pe StarDoll imi sunt apropriati , si da , am incredere in ei ;3
R:Care este magazinul tau preferat de pe Stardoll?De ce?
Romii:Pai majoritatea magazinelor de pe StarDoll imi plac , pentru ca au haine pe gustul meu , unele , nu toate >:3
R:Ce le spui cititorilor?
Romii:Vorba lu` Bendeac : " sa fi-ti cu minte , nu cuminti " ;/


Asta a fost tot in seara asta.Va mai astept si cu alte surprize :D

Istoric:
R=Reporter
Romii=Romina_Angel


Visit Romina_angel CLICK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu