duminică, 4 decembrie 2011

Interviu cu Santalle

AngelAleSsYa74:Iti multumesc ca imi acorzi acest interviu.
Santalle:Nu ai pt. ce
AngelAleSsYa74:Ne poti spune ceva despre tine?
Santalle:Mda..Poi sunt o fire cam sensibila , nu-mi place ca lumea sa se ia de mine ( s-a luat mai demult cand eram noua pe sd ) , am 10 ani si imi place sa-mi fac noi prieteni urasc hackerii si mincinosii.
AngelAleSsYa74:Cand ai jucat prima data Stardoll, ce parere ai avut?
Santalle:Pai...mi l-a aratat emma_andreea11 , insa prima data mi s-a parut ciudat , nu puteam face nimik , nu aveam prieteni , nici macar nu intelegeam jocul , dar cu timpul l-am inteles mai bine .
AngelAleSsYa74:Ce iti place sa faci pe Stardoll?
Santalle:Imi place sa merg la cumparaturi , sa cunosc oamenii noi si sa imi vizitez si sa ii votez pe prieetenii mei.
AngelAleSsYa74:Cat de mult iti place Stardoll?
Santalle:Imi place foarte mult.
AngelAleSsYa74:Iar acum, pentru final, ti-a placut acest interviu?
Santalle:Desigur, a fost grozav.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu