duminică, 14 august 2011

Interviu cu MONI-MOV98

missLittle_anne: Bunaa! Multumesc ca imi acorzi acest interviu!
MONI-MOV98: Salut! Nu ai pentru ce!
missLittle_anne: De cat timp joci Stardoll?
MONI-MOV98: Pai, joc de mult timp, insa am avut multe conturi si nu am avut un cont permanent, insa acum numai pe MONI-MOV98 intru.
missLittle_anne: De unde ai aflat de Stardoll?
MONI-MOV98: Pai, ma jucam un joc si facea reclama la Stardoll, si am vrut sa vad cum este, am dat click si mi-a aparut acest joc, si il joc pana in acest moment. 
missLittle_anne: Care a fost prima impresie pe care ai avut-o despre Stardoll?
MONI-MOV98: La inceput nu mi-a prea placut dar tot am jucat si a inceput sa-mi placa. Am avut impresia ca este un univers al modei. :X
missLittle_anne: Ce parere ai despre “cuplurile” de pe Stardoll?
MONI-MOV98: Eu una nu cred ca exista dragoste intre cuplurile de pe stardoll, este o lume virtuala, adica cum sa-ti placa de o papusa. Asta nu se poate numi dragoste 
missLittle_anne: Obser ca esti superstar. Ce ai simtit cand te-ai facut pentru prima data superstar?
MONI-MOV98: Pai… Prima oara cand m-am facut superstar am vrut sa vad cum este, acel sentiment, sau acea realizare, oricum, mi-a placut sa fiu superstar si inca imi place. :X
missLittle_anne: Daca ai putea, ai schimba ceva la Stardoll? Daca da, ce ar fi?
MONI-MOV98: Da,mi-as dorii sa schimb cate ceva insa nu e posibil. Insa mi-as dorii sa schimb faza cu starcoins si stardolar, ar trebuie sa fie numai stardolari sau numai starcoins si nu ambele, si nu e prea corect sa faca discriminare intre ss si non-ss, ar trebuii sa fim toti la fel ,insa nu e asa de simplu!
missLittle_anne: Foarte frumos! Mi-a placut acest raspuns mult! Ai dori sa le transmit ceva cititorilor acestui blog?
MONI-MOV98: Desigur! Pe stardoll chiar daca esti non-ss nu trebuie sa te consideri inferior pentru ca toti suntem speciali de pe Stardoll, toti suntem egali chiar daca suntem ss sau nu, chiar daca am fost NCG sau nu, toti suntem egali si cu nimic nu este cineva mai presus ca altii!
missLittle_anne: Multumesc mult! Ata a fost tot! Multumesc si pentru timpul acordat!
MONI-MOV98: Nu ai pentru ce! Placerea a fost de partea mea! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu